rockstar?



Igår blev lite kaos. Först trevligt hos Beard med pipa, Articdrinkar, Anna, Kajsa och Dennis. Lite lång förfest kanske. Skippade ölmyz och skulle till studentrave. Det var inte rave... Det var cp. Vi tänkte dra till Williams men någonstans kom otaggen för nästan alla. Utom Dennis då. På bussen hem blev det avhopp vid Gökboet. Efter lite kramar drog jag och Kajan och köpte godis och satte oss på Max. De andra hade nämligen gått och satt sig på Terrassen, där Kajan utan sitt superleg inte kom in. Plötsligt kom Dennis, och Kajsa och Fred (som vi kuligt nog stötte ihop med därinne) tog sista bussen. Jag smsade fel sms till fel person och blev lite röd. Jag och Dennis satte oss på Terrassen och åt nötter och drack öl. När det stängde satte vi oss på Max till även de stängde. Efter en lång promenad kom jag hem och lade mig för att sova med en svag huvudvärk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0